Мнения на експерти

Стефани Тейлър, експерт по проблемите на тазовото дъно и създател на Kegel 8, водещото устройство в Обединеното Кралство за тренировка за тазобедрените мускули

 Stephanie Taylor

Без медикаменти, без кремове, без таблетки, без разхлабителни – "Squatty Potty" Ви позволява да извършвате една от най-естествените функции на човешкото тяло по начина, който Природата е решила.

Винаги съм се стремяла да обясня колко жизнено важна е тоалетната поза за тазовото дъно, особено при слабо такова. Всеки ден сме свидетели на мъже и жени, които насилват тазовото си дъно, борейки се със запека.

Повече от половината жени в детеродна възраст страдат от пролапс – положение, при което органите се изместват от естествената си позиция. Тези стойности са изключително притеснителни, но употребата на "Squatty Potty" ще помогне.

Опъването, запека и хемороидите трябва да бъдат избягвани на всяка цена, особено ако страдате от слабо тазово дъно, и това естествено решение дава възможност на всички ни да си върнем контрола върху здравето.

Тялото би обича да клечи – позата е страхотно упражнение за тазовото дъно, така че използвайки "Squatty Potty" Вие тренирате вашите мускули на Кегел.

Темата е притеснителна и никой не обича да я споменава, а особено ние Британците изобщо не  говорим за ходенето до тоалетна. Независимо дали страдате от запек, хемороиди или проблеми с тазоворо дъно може само да спечелите от използването на "Squatty Potty", а за покупката му никога няма да съжалявате.

Мога само да кажа: „Опитайте го!“. Когато веднъж усетите ползите от "Squatty Potty" никога няма да искате да се разделите с него.

 

Сю Крофт, водещ специалист по женска физиотерапия в Австралия

 Sue Croft

Има една поза на дефекация, която предпазва от увреждане на фасцията, сухожилията и мускулите на тазовото дъно, и позволява бързо елиминиране на изпражненията.

Често срещан проблем при жените е чувството на непълно изхождане или задържането на отпадната маса в "джоб", дължащо се на свличане на влагалищната стена.

Клеченото ще подобри изхождането като намали драстично проблемите с тазовото дъно.

(цитат от книгата на Сю Крофт: "Заздравяване на тазовото дъно - наръчник по физиотерапия след гинекологична възстановителна хирургия")

 

Д-р Майкъл Фрайлих, проктолог

Хората не сме създадени да седим върху тоалетна, създадени сме, за да клечим".

 

PS: Текстовете в оригинал може да намерите тук.

подреди по